Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
1
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
2
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
3
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
4
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
5
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
6
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
7
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
8
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
9
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
10
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
11
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
12
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
13
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
14
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
15
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
16
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
17
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
18
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
19
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
20
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
21
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
22
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
23
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
24
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
25
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
26
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
27
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
28
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
29
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
30
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
31
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
1
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
2
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
3
Provoz MŠ v době letních prázdnin 2025
Drobečková navigace

Úvod > Základní škola > Měsíční plán práce > Olympiáda v českém jazyce

Olympiáda v českém jazyce



Datum konání:
6.12.2023

Olympiáda v českém jazyce

 

Ve středu 6. 12. 2024 se uskutečnilo školní kolo již 50. ročníku Olympiády v českém jazyce, která byla určena žákům 8. a 9. tříd. Účast ve školním kole letošního ročníku si připsalo 13 žáků.

Zadání bylo rozděleno na dvě části – gramatickou a slohovou. Ve slohové části měli žáci za úkol napsat libovolný slohový útvar na téma: Poprvé sám/sama… Gramatická část byla zaměřena především na úkoly související s porozuměním textu a na práci se slovní zásobou.

Nejúspěšnějšími řešiteli se stali žáci devátého ročníku Adam Kašný se ziskem 40 bodů z 50 možných, Justýna Moravcova a Jan Neudörfler s 39 body.

Gratulace patří vítězům a poděkování všem zúčastněným, kteří našli odvahu poprat se se složitými češtinářskými úkoly.

Mgr. Jakub Chřibek